En god ejendomsservice er proaktiv

”All Remove er gode til at være proaktive. Jeg bliver kontaktet jævnlig blot for at høre, om alt er i orden. Det er en super fin service.”

Kenneth Sean Jensen, Inspektør
DEAS

Det er ikke altid lige nemt at se, om trapperne er blevet vaskede, men det kan der faktisk være gode forklaringer på.

Nogle ejendomme har generelt så ordnede forhold og så lidt trafik i opgangene, at det måske kun er om vinteren, at beboerne tydeligt kan se servicefolkenes arbejde.

Andre gange er det lige omvendt. Mange beboere går ind og ud af ejendommen så ofte, at trapperne meget hurtigt bliver snavsede igen. Måske har nogle beboere hunde eller der står barnevogne i indgangspartiet, og selvom trappevaskeren har gjort fuldstændigt rent om formiddagen, kan der være snavs og hjulspor igen om eftermiddagen.

Synlig service
Kenneth Sean Jensen er inspektør hos DEAS – landets største Full Service Property House med administration af mere end 2.000 ejendomme. Før All Remove fik ansvaret for ejendomsservicen, stødte han jævnligt på ovenstående udfordring:

”Det begynder typisk med, at en beboer undrer sig over, hvornår der er blevet udført trappevask. Når man så undersøger det nærmere, viser det sig, at der er en fornuftig forklaring. Men man kan bruge meget tid på at følge op på den slags,” forklarer Kenneth.

Ekstra opmærksomhed
”All Remove har løst problemet ved både at være meget synlige og proaktive. Deres servicefolk er gode til at udfylde de skemaer, de har hængt op. Skemaerne fortæller beboerne om tidspunktet for arbejdets udførsel og arbejdets omfang. Samtidig er de også gode til at være proaktive. Jeg bliver kontaktet jævnlig blot for at høre, om alt er i orden. Det er en super fin service,” slutter Kenneth, der bl.a. bruger All Remove til ejendomsservice på Jægersborggade, Amicisvej og Zinnsgade i København.